Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk






Portugals Turistkontor i København igen vinder i Danish Trawel Awards 2009

Den danske rejsebranche har afholdt Danish Travel Awards 2009 på Hotel Hilton Copenhagen Airport.

De 300 indbudte gæster fik præsenteret vinderne af TV2’s Jes Dorph-Petersen.

Både rejsebranchen selv samt forbrugerne stemte; forbrugerne via meningsmåling blandt 4000 danskere arrangeret af YouGov Zapera.

Som noget nyt blev der afholdt afstemning blandt internetbrugere på TV2 og Momondo om bedste online hotel-booking service og bedste online rejsebureau.

Portugals Turistkontor
Ligesom sidste år vandt Portugals Turistkontor kategorien Bedste udenlandsk turist-repræsentation i Danmark.

Portugals Turistkontor (Turistbureau) ledes af Portugals Turistchef Stig Kaspersen. Adressen er:

PORTUGALS TURISTKONTOR ICEP
Toldbodgade 31
Kontoret kan kontaktes telefonisk alle hverdage mellem kl. 10 og 12.

Se kontaktinfo til Portugals Turistbureau.

Se også: Portugal bedste destination i Europa 2008

Resultaterne af Danish Travel Awards 2009 blev følgende:

Bedste online rejsebureau 2009: (valgt af internetbrugere)
1. Kilroytravels.dk
2. Rejsefeber.dk
3. Travellink.dk

Bedste busrejsearrangør 2009:
1. Gislev Rejser
2. Riis Rejser
3. Skan Rejser

Bedste forretnings-rejsebureau 2009:
1. Vejle Rejser
2. Mangaard Travel
3. Via Travel

Bedste leasure-rejsebureau 2009: (valgt udelukkende af forbrugerne):
1. Profil Rejser
2. Jysk Rejsebureau
3. C&C Travel

Bedste turoperatør 2009 (arrangør af rejser, som sælges via andre rejsebureauer):
1. Billetkontoret
2. Profil Rejser
3. DSB Tours

Bedste lavpris-flyselskab 2009 (valgt udelukkende af forbrugerne) :
1. Air Berlin – vandt også i 2008
2. Cimber Sterling
3. Norwegian

Bedste indenrigs-flyselskab 2009:
1. SAS – vandt også i 2008
2. Cimber Sterling
3. Norwegian

Bedste interkontinentale flyselskab 2009:
1. Singapore Airlines igen i år.
2. Thai Airways.
3. Finair.

Bedste europæiske flyselskab 2009:
1 Sun-Air of Scandinavian
2. Swiss International
3. Air Berlin

Bedste hotel i hovedstadsområdet 2009:
1. Hilton Copenhagen Airport Hotel – vandt også i 2008
2. designhotellet First Hotel Skt. Petri
3. Marriott

Bedste hotel uden for hovedstadsområdet 2009:
1. Radisson BLU i Århus – vandt også i 2008
2. Radisson BLU i Silkeborg
3. First Hotel i Odense

Bedste hotelkæde 2009:
1. First Hotels – vandt også i 2008
2. Radisson BLU
3. Hilton

Bedste online hotel-søgemaskine 2009: (valgt af internetbrugere)
1. hotels.com
2. booking.com
3. sunhotels.com

Bedste krydstogtsrederi - små skibe under 2000 passagerer 2009:
1. Silversea Cruises
2. Azamara Cruises
3. Seaburn

Bedste krydstogtsrederi - store skibe over 2000 passagerer 2009:
1. Royal Caribbean Cruise Line
2. Celebrity Cruises
3. Holland American Line

Bedste passagerrederi 2009: (valgt udelukkende af forbrugerne)
1. DFDS – vandt også i 2008
2. Color Line
3. Bornholmstrafikken

Bedste biludlejningsfirma 2009:
1. Eurocar
2. Avis
3. Hertz

Bedste udenlandske turistkontor 2009:
1. Portugal – vandt også i 2008
2. Tyskland
3. Irland

Bedste turistland i Europa 2009: (Valgt udelukkende af forbrugerne)
1. Skotland
2. Island
3. Italien

Bedste turistland udenfor Europa 2009: (Valgt udelukkende af forbrugerne)
1. Thailand
2. USA
3. Australien

Bedste charterbureau 2009 (Valgt udelukkende af forbrugerne):
1. Århus Charter
2. Falk Lauritsen Rejser
3. Club La Santa

Bedste charterflyselskab 2009 (Valgt udelukkende af forbrugerne):
1. Thomas Cook Airlines
2. SAS
3. Jet Time



Kommentarer

Endnu ingen kommentarer
Opret en kommentar
(Påkrævet)  
(Valgfri)
(Påkrævet)  
Tilføj(Publiceres på denne side efter godkendelse)