Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Leje af "køreklart" pakdyr?

Sidste indlæg 05-11-2009 8:22 af Harry Petersen. Antal svar: 3.
Side 1 af 1 (4 poster)
Forrige Næste
  • 14-10-2009 22:25

Leje af "køreklart" pakdyr?

Muldyr eller æsel. Hvor kan man leje et sådant. Er der mon nogen der har den viden? Hvad pokker vil han nu med det... tænker I sikkert. Ok en forklaring er på sin plads. Vi fruen og jeg selv planlægger en anderledes pilgrims vandring. Med udgangspunkt dybt nede i Portugal og så følge en af de stier der går nordpå til Santiago Compostella.

Til dette projekt vil vi forbedre mobiliteten ved at have et eller to pakæsler til at gå med paksaddel og  således bære oppakningen.

Måske det er FOR umuligt til at I ved noget. Men gør ikke I... så gør ingen. God dag og tak til dem der "lægger sig i selen" for at svare.

• 15-10-2009 12:12

Sv: Leje af "køreklart" pakdyr?

Hej

Det er en god og sjov måde at vandre på, uden rygsæk. Jeg ved ikke om de lejer ud, men det skulle ikke være så dyr at købe én her: http://www.naturasin.pt/Ingles/ing_animaisvenda.html

God tur! Hvis jeg ved mere, skal jeg nok komme tilbage.  

Lusodana

• 18-10-2009 21:04

Mange tak for link.tjekkede det selvfølgelig endskønt vi helst vil leje.Af hensyn til muligheden for ikke selv at skulle ud og finde paksaddel og seletøj efter man havde købt en pakkebærer. Kommer nogen på den rigtige forbindelse...så lad venligst høre.Ellers må vi vende tilbage til muligheden for køb/gensalg ideen. Kan jo se på nettet mange steder man kan købe(når bare man fik sporet sig ind på det sprogmæssigt. God aften og uge mvh.Harry

• 05-11-2009 8:22

I fortsættelse af føromtalte vandre planer, melder sig så et nyt problem. Njaee..problem og problem. En anden opgave. Skal finde en langtids parkering til den firhjulede mens vi er til fods. Hun..bilen er bare en gammel skude. Dog rart om hun er der når vi kommer tilbage. Hvad ved/kender I til? Findes sikker langtids parkering. Evt. i privat regi og evt. ude på landet hvor vi påtænker at starte.

Håber ikke I syntes vi er i petitesse afd. nu. Vist kan man da løse alverdens store og små ting når man er på tur. Men vel også derfor med dette netværk. Man kan trække på viden banker og selv tage sig af andet. God dag til alle.