Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Forslag til forbedringer

Sidste indlæg 13-01-2011 11:15 af Steen K Thomsen. Antal svar: 0.
Side 1 af 1 (1 poster)
Forrige Næste
  • 13-01-2011 11:15

Forslag til forbedringer

Jeg er ny bruger her på Portugalnyt og jeg skal skynde mig at sige, at jeg godt kan forstå hvis folk vil lade sig provokere lidt af, at den "nye dreng i klassen" kommer og vil lave alting om - men... :-)

Kunne man ikke fjerne funktionen med, at indlæg man selv skriver bliver tilsendt ens mail? Jeg vil omvandt gerne have mails hvis nogle svarer på de indlæg jeg måtte skrive...

Samtidigt synes jeg også at muligheden for at se hvad folk skriver på tråde man synes er spændende kan være relevant, selvom man måske ikke har lyst til at blande sig - altså mails ved nye indlæg på en tråd.

Som administrativt uddannet er jeg lidt nørdet med kasser og indplaceringer og den slags. Kunne man forestille sig, at man kunne lave mere overskuelige oversigter over de medlemmer der på forumet? Når jeg finder mig beskæftigelse i det portugisiske og skal afsted, ville jeg da gerne kunne have muligheden for at træffe de der eksempelvist bor i området omkring Porto eller lignende - det ville være nemt at henvende sig hvis folk var til at finde.

Og så kunne man være her kun for nyhedernes skyld - og i givet fald beslutte ikke at ville deltage i så meget - så kunne man jo undlade at indtaste den form for information... Men nogle må da have interessen - eller hvad?

Ellers skal der bare lyde en taknemmelig mumlen fra min side - det er fedt der overhovedet er et forum!

Bedste hilsner

Steen