Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Sommer 2012 for 2 familier i Portugal

Sidste indlæg 18-02-2012 15:21 af Lis Jensen. Antal svar: 1.
Side 1 af 1 (2 poster)
Forrige Næste
  • 05-01-2012 13:21

• JHansen
    • Top 500 Bidragsyder
    • Silkeborg, Danmark
    • Aktiv siden:
      05-01-2012
    • Indlæg 1

Sommer 2012 for 2 familier i Portugal

Vi er 2 familier som rejser til Portugal sammen den kommende sommer. Vi lander i Porto d. 11/7 og flyver fra Faro d. 29/7.

Vi følges ikke hele tiden, men vi gerne have 1 uge sammen d.21/7-28/7 i den sydlige del af landet.

Vi er 1 familie med 2 voksne og 3 børn (11,9,2) , og 1 familie med 2 voksne og 4 børn(13,10,9,2), ialt 11 pers.

Jeg efterlyser altså en stor feriebolig (eller 2 mindre), så her du gode idéer, så byd ind. Midlerne er begrænsede, så det skal ikke være luksusboliger.

Andre tips til vores familietur modtages med glæde.

Vi forventer at være noget tid i Porto, måske leje bil og køre ned langs kysten og bruge den sidste uge sydpå.

På forhånd tak for de gode tips.

Mvh Jacob Hansen

• 18-02-2012 15:21

Sv: Sommer 2012 for 2 familier i Portugal

Hej

Jeg ved ikke om I allerede har fundet et sted at vaere ?  jeg har vaeret lidt laenge om at finde et svar fordi jeg har en veninde ( og jeg saa hende forst i torsdags) som har et meget stort hus til leje naer kysten mellem Almancil og Quarteira ,men desvaerre var det optaget i 3 mdr juni july og august

Jeg kender et andet sted lidt op i bjergene her i Algarve  det er www.qtfontebispo.com 

det er "rural tourism " med aktiviteter for born, kig lidt paa hjemmesiden og se om pris og sted er noget for jer.

Hilsen

Lis J