Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Aktuelle tips og links
Rejser til Algarve
Prøv ny søgemaskine

Billeje i Portugal 
- se aktuelle tilbud

Søg billige ferieboliger i Portugal - inkl. Madeira & Azorerne 
Søg ferieboliger
Log på Portugalnyt

Om Portugalnyt

Astma medicin i portugal

Sidste indlæg 27-01-2019 13:27 af Fernando C. Kvistgaard. Antal svar: 3.
Side 1 af 1 (4 poster)
Forrige Næste
  • 30-12-2018 9:23

Astma medicin i portugal

Hej jeg vil gerne spørge om: Bricanyl og anden astma medicin er receptpligtig i portugal og hvad det evt. koster derned. Skal til Albuferia i maj mdr. 2019

• 27-01-2019 10:11

Sv: Astma medicin i portugal

- ander der ikke. Jeg har købt anden medicin dernede og synes at det ligner vores meget godt. Den medicin du efterspørger er jo tilskudsberettiget herhjemme og må gerne indføres, så jeg må indrømme, at jeg ser ikke nogle fordele ved at købe dernede. Jeg medbringer altid min astmamedicin med hjemmefra
    Susanne

• 27-01-2019 10:18

Jeg spørger fordi at i spanien kan du købe det uden recept som håndkøbsmedicin så er spørgsmålet om man kan gøre det samme i portugal eller de forlanger recept lige som her hjemme

• 27-01-2019 13:27

Hej Bricanyl er også receptpligtigt i Portugal, som du kan se her: https://www.farmaciasportuguesas.pt/catalogo/index.php/catalog/product/view/id/529524/s/bricanyl-turbohaler-500-mcg-dose-x-100-po-inal-inalador/category/333/ På pakken kan man læse "Sujeito a receita médica" = receptpligtigt.
    Lusodana