Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Unge danskere i Lissabon til sommer

Sidste indlæg 12-06-2009 21:33 af Powerpack. Antal svar: 5.
Side 1 af 1 (6 poster)
Forrige Næste
  • 20-04-2009 15:32

• Anne Jensen
    • Top 150 Bidragsyder
    • Odense, Denmark
    • Aktiv siden:
      20-04-2009
    • Indlæg 2

Unge danskere i Lissabon til sommer

Hej alle
    Den 17. maj tager jeg til Lissabon i 3 måneder for at arbejde på et reklamebureau (praktik).
    Jeg vil derfor høre om der er andre der tager til Lissabon i samme periode og har lyst til at udforske byen lidt mere, evt. tage på udflugter, byture eller bare få et lille netværk dernede...

Jeg glæder mig meget til at komme derned igen, var på studietur i en uge i efteråret 2006, og det var skønt!

Kærlig hilsen Anne, Odense

• 28-04-2009 23:29

• Kirsten
    • Top 150 Bidragsyder
    • Aktiv siden:
      02-01-2009
    • Indlæg 2

Sv: Unge danskere i Lissabon til sommer

Hejsa Anne!

Jeg er en 26-årig studerende, som selv er rejst til Lissabon i praktik-sammenhæng. Jeg begyndte i praktikken i marts måned og slutter i september, så jeg er altså med andre ord hernede på samme tid som dig. Jeg kan bestemt godt forstå du glæder dig til at gense byen - jeg er i hvertfald faldet pladask for den og nyder hver en dag hernede!

Jeg er hernede sammen med min kæreste, som har fået arbejde på en bar, men kunne helt sikkert godt bruge flere at gå på opdagelse i byen med, lære at surfe, drikke kaffe og hvad det nu ellers kunne være!:) 

Hvis du har lyst til at mødes, når du engang kommer herned eller har nogle spørgsmål eller andet jeg kan være behjælpelig med hernedefra, kan du bare skrive til min mail: birsten@gmail.com

Bedste hilsner fra

Kirsten

• 04-05-2009 8:46

• Anne Jensen
    • Top 150 Bidragsyder
    • Odense, Denmark
    • Aktiv siden:
      20-04-2009
    • Indlæg 2

Hej Kirsten...

Det lyder bare alletiders. Nu er der kun 13 dage til, og er bare rigtig spændt. Jeg har skrevet til dig på mailen og håber vi kan holde kontakten der over...

Mvh Anne, 22, Odense

• 07-06-2009 21:53

• Pbaud
    • Top 500 Bidragsyder
    • Lisboa, Portugal
    • Aktiv siden:
      05-06-2009
    • Indlæg 1

Hej

Er selv 28 og har boet i lissabon i et par aar nu, har lige opdaget hjemmesiden.

hvis i har evt spg eller lign omkring lissabon hold jer ikke tilbage.

Phbaudoin@gmail.com

MVH

Philippe Baudoin

• 12-06-2009 19:33

Hej anne (og alle)!

Jeg vil så gerne til lissabon tænkte om der var nogen der kendte til et deltid/fuldtids job dernede? jeg har nok et sted at bo, men mangler et sted at få penge fra.. håber der er nogle der kan hjælpe?? :)

kærligst caroline!

• 12-06-2009 21:33

Eventuelt nogen der har nogen navne på de bedste steder at tage hen for at feste ???