Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Til de historieinteresserede

Sidste indlæg 19-01-2011 11:51 af Maria Teresa Ferreira. Antal svar: 7.
Side 1 af 1 (8 poster)
Forrige Næste
  • 16-12-2010 14:21

Til de historieinteresserede

Det er er ikke kun i nutiden og under EU's regi, at Danmark og Portugal har noget til fælles.

Til januar 2011, udgiver jeg i Danmark en bog om relationerne mellem Danmark og Portugal gennem tiderne.Udover bogens titel - DANMARK OG PORTUGAL - VENSKABER OG STRIDIGHEDER GENNEM TIDERNE - kan man på min hjemmeside  http://lusodana.dk se en mere detajleret beskrivelse af indholdet.

På hjemmesiden vil man også senere kunne se hvor bogen kan anskaffes. Så kik ind en gang imellem.

UPDATE:  Forudbestil bogen hos Saxo.com - se linket
    DANMARK OG PORTUGAL - VENSKABER OG STRIDIGHEDER GENNEM TIDERNE

Lusodana

• 17-01-2011 22:26

Sv: Til de historieinteresserede

Den vil jeg helt bestemt kigge på. Jeg har dog lige kæmpet mig igennem Filipe Ribeiro De Meneses' mursten af en Salazar-biografi, så jeg skal lige holde lidt pause. Men når lysten igen melder sig til noget portugisisk historie vil jeg bestemt overveje din bog.

• 18-01-2011 9:45

Nu er min bog ikke en mursten, men snarest en flise uden politisk indhold.

Lusodana

• 18-01-2011 23:42

Det lydder virkelig spaendende. Vil den kunne koebes hos boghandlere? I Danmark og/eller Portugal ? Jeg skal til dk i April, saa jeg vil gerne vide om jeg skal koebe den hér eller dér... Jeg kan selvfoelgelig kigge bedre efter paa hjemmesiden:).

Venlig Hilsen ,

Teresa.

M.Teresa F.

• 19-01-2011 8:07

Ja, den vil kunne købes hos boghandlere efter den 1. febr. i DK, online hos Saxo.com eller ved at bestille hos mig. Hvis du bestiller hos mig, vil det koste € 26.75 (inkl. porto og emballage).

Tak for henvendelse

Med venlig hilsen

Fernando

www.lusodana.dk - lusodana@gmail.com

Lusodana

• 19-01-2011 8:57

Jamen: Butikker ? Almindelige bog -butikker? Jeg synes stadig at det mest bekvemme er at koebe ind i en butik. Men det skal dog ikke komme an paa det - skal nok faa fat i din bog alligevel! Stort smil 

M.Teresa F.

• 19-01-2011 10:00

Cara Teresa

Agora em português para melhor nos entendermos. O livro vai ser posto à venda nas livrarias dinamarquesas, precisamente como todos os outros livros o são.

Como referi anteriormente, também se pode comprar via Internet na loja online Saxo.com, ou directamente a mim.

Cumprimentos

Fernando

Lusodana

• 19-01-2011 11:51

Livraria, -prefiro absalutamente a livraria! Em relação às línguas e entendimento: -Sou dinamarquesa apesár do nome , ;).  

M.Teresa F.