Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Hjælp, har brug for en lejlighed i 2 x 4 uger.

Sidste indlæg 16-04-2011 9:12 af Robert Knoth Albrecht. Antal svar: 1.
Side 1 af 1 (2 poster)
Forrige Næste
  • 15-02-2011 17:03

Hjælp, har brug for en lejlighed i 2 x 4 uger.

Hej :)

Jeg håber at der måske er nogen her der kan hjælpe mig og min kone (der er portugiser). Her til marts venter vi vores første barn, som vi selvfølgelig glæder os til at vise frem til familie og venner i Portugal. Vi har fået arrangeret det sådan, at vi kan komme til Portugal i to omgange her til sommer (lidt irriterende at besøget skal deles i to, men det skal nu engang passe med mit lidt besværlige arbejde).

Det drejer sig om perioderne 9. juli (+4 uger) og 24. august (+4 uger). De to start datoer står helt fast, men lidt dage plus/minus i slutningerne er ikke noget problem!

Vi havde håbet på, at leje en lille lejlighed i de ca. to måneder. Vi havde set et par stykker man kunne leje til 700€ /måned i kortere perioder, men desværre er de alle nu alle udlejet. Så nu står vi tilbage og kan kun finde lejligheder til 300€ /uge i stedet. Det er desværre alt for dyrt for os, så min kone er rigtig ulykkelig.

Som et sidste forsøg, tænkte jeg, at der måske er nogen her som hjælpe os! Hvad enten det er med en god idé til hvor vi kan ledes efter frie lejligheder, kender til nogen der udlejer eller på anden vis noget der kunne hjælpe.

Da hele min kones familie bor i Porto, skal vi selvfølgelig helst bo så tæt på der som muligt, og vi er begge ikke-rygere hvis det har noget at sige.

Mange tak fordi du læste dette.

De bedste hilsner, Michael

• 16-04-2011 9:12

Sv: Hjælp, har brug for en lejlighed i 2 x 4 uger.

Robert