Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

delfin svømning

Sidste indlæg 04-02-2012 13:55 af anita pedersen. Antal svar: 4.
Side 1 af 1 (5 poster)
Forrige Næste
  • 30-01-2012 14:47

delfin svømning

hej .. jeg har lige bestilt min første ferie til portugal - albufeira. og jeg er meget fasineret af zoo-marines tilbud om svømning med delfiner .. er der nogen der har prøvet ? og er det pengene værd ? MVH Anita Pedersen

• 03-02-2012 12:09

Sv: delfin svømning

Hej Anita

Jeg har lige faaet svar fra en bekendt som var her sidste sommer og hun siger at det for hende var pengene vaerd (2 voksne og et barn) hun fortaeller at hjaelperne var meget informative og hjaelpsomme og at det var en god oplevelse.

Ps i oejeblikket har Zoomarine tilbud paa online billetter ogsaa svoem med delfiner www.zoomarine.pt

Haaber dette kan hjaelpe dig og at det vil vaere samme oplevelse for dig (jer)

Hilsen

Lis J

• 03-02-2012 16:17

tusind tak for dit svar .. jeg tror min datter og jeg har besluttet os for at prøve , jeg har været inde på zoomarines side , og der ser bare så skønt ud der nede. jeg er desværre ikke så stærk i engelsk(kun til alm. turistbehov) så jeg tør ikke rigtig kaste mig ud i noget online-bestilling .. men måske kan min datter klare den , ellers må vi vente til vi kommer der ned , og så få guiderne fra rejseselskabet til at hjælpe os . og så håbe at det ikke er for sent at bestille .. vi glæder os i hvert fald meget til ferien , og til at opleve en bid af Portugal , som vi har hørt så meget godt om . MVH Anita

• 03-02-2012 17:38

• Gaspar
    • Top 10 Bidragsyder
    • Lisbon - Portugal
    • Aktiv siden:
      13-10-2011
    • Indlæg 83

Kære Anita

Du kan altid prøve at oversætte med Google Translate. Det er ikke altid så godt men det giver dig en ide' om de tilbud som er på hjemmesiden. Held og lykke og god tur...

• 04-02-2012 13:55

tusind tak .. det havde jeg ikke lige tænkt på. det vil jeg prøve ..Paradise