Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Transport af cykel.

Sidste indlæg 24-09-2016 11:56 af Gitte Jespersen. Antal svar: 1.
Side 1 af 1 (2 poster)
Forrige Næste
  • 09-09-2016 17:56

Transport af cykel.

Hej. Jeg vil gerne have min cykel her til Tavira fra Danmark. Skal nogen af jer have noget herned, hvor den evt kan være med, mod betaling ? Eller kender I til transportmuligheder ? Evt fra Malaga til Tavira.

• 24-09-2016 11:56

Sv: Transport af cykel.

hej Karen, Per og jeg bor en stor del af året i Tavira. Vi er på vej derned nu, men det voldte mig så mange problemer i dagevis at logge ind på Portugalnyt, så jeg ikke nåede at komme i kontakt med dig før vi kørte. Silkeborg flytteforretning fragtede i sin tid møbler til Malaga for os og så hentede vi dem selv i malaga.

Vi bor selv inde bag byen oppe i de lave bjerge med udsigt til by og hav, men vi har også et dejligt lille 2-personers hus i Tavira by med tagterrasse og havudsigt, som vi lejer ud www.algarvebyhus.wix.com/tavira 

Vi har haft cykler med flyveren flere gange.

Der er ikke mange danskere i området, så det kunne da være sjovt at møde dig. Hvor bor du i Tavira? Min telefon er  i Danmark+45 20977361 og i Portugal +351 968380940 

min mail er gj@gittejespersen.com