Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Betalingsveje?

Sidste indlæg 23-08-2020 18:25 af Susanne gerner. Antal svar: 3.
Side 1 af 1 (4 poster)
Forrige Næste
  • 23-08-2020 10:05

• Burgos
    • Top 500 Bidragsyder
    • Aktiv siden:
      10-08-2020
    • Indlæg 1

Betalingsveje?

Jeg er kørt fra Malaga til Albufeira og kommer til at tænke på at jeg ikke har betalt noget for at køre på motorvejen. Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig om hvordan jeg betaler og hvad sker der hvis jeg ikke gør noget. Det drejer sig om en spansk udlejningsbil.

• 23-08-2020 10:24

Sv: Betalingsveje?

Portugal o Spanien har forskellige måde at betale motorvejsafgift. Én af dem er det samme som i Danmark (brobizz) og ved nummerplade skanning. Jeg tror du kommer til at betale, på en eller anden måde.
    Lusodana

• 23-08-2020 18:24

Min tanke er også, dén bizz, du evt har siddende i vinduet. Du er formegentlig ikke kørt gennem betalingsanlæg, og derved opdaget, hvor meget det kostede. I Algave bliver du registrert med små bib med jævne mellenrum på motorvejen. Jeg syne ikke, at det er dyrt. Mh Susanne Gerner
    Susanne

• 23-08-2020 18:25

Min tanke er også, dén bizz, du evt har siddende i vinduet. Du er formegentlig ikke kørt gennem betalingsanlæg, og derved opdaget, hvor meget det kostede. I Algave bliver du registreret med små bib med jævne mellenrum på motorvejen. Jeg syne ikke, at det er dyrt. Mh Susanne Gerner
    Susanne