Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Flyttefirma DK->PT

Sidste indlæg 27-05-2011 15:06 af MrFrank. Antal svar: 6.
Side 1 af 1 (7 poster)
Forrige Næste
  • 12-04-2008 21:50

Flyttefirma DK->PT

Hej

Vi er et dansk-portugisisk par, der gerne vil flytte fra Købenahvn til Porto. Vi har ikke et helt hjem at flytte, men dog en del sager vi gerne vil have med. Hvorledes gøres det godt til en rimelig pris?

Håber I vil dele jeres erfaringer med os

Mvh

Sofia og Rasmus

• 13-04-2008 12:40

Sv: Flyttefirma DK->PT

Hej Sofia og Rasmus

Den gang vi flyttede fra Århus til nord Portugal (i 2003), kontaktede vi et flytte firma som vi brugte på http://www.bws.eu/pages/DKCopenhagen. Det var ikke dyrt. Så vidt jeg husker var det ca. kr. 2.000 for 10 m3.

Vores sager blev fragtet med lastvogn og var i Matozinhos (havneby ved Porto) i løbet af 3 dage og blev opbevaret ca. 2 uger uden meromkostninger, indtil de blev hentet.

Ingen problemer Smil

Lusodana

• 22-04-2008 21:05

Hej Fernando

Tak for et fint godt tip - det lyder både rimeligt og enkelt. Det vil vi undesøge nærmere.

Blev tingene hentet på jeres adresse i Danmark eller bragte I det til en fragtcentral?
    Og hvorledes blev det pakket?

Mvh Sofia og Rasmus

• 21-12-2009 7:32

Det skal jeg også lige have kigget på. Det kunne være en mulighed for os.

• 21-12-2009 9:54

Jeg har lige prøvet linket og fik en side jeg ikke forventede, så hvis du har problemer, prøv den: http://www.bws.dk/locations.aspx

Lusodana

Emner:
  • 21-01-2011 14:06

Det lyder meget interessant (og billigt i forhold til hvad jeg ellers har set!)

Forresten - er der nogen der ved, om der har været debatter om sundhedsvæsenet (hvor meget man betaler, hvordag det hele fungerer...) og er der nogen der har opholdstilladelse ikke på baggrund af arbejde - altså har bevist at man har midler nok til at leve der - hvor meget skulle I kunne fremvise? - eller er dette blevet debatteret allerede?

Vi har tjekket eu-reglerne, men, som i Danmark, bliver de ikke altid fulgt. Vi har også tjekket et engelsk forum, men der kan jo sagtens være afvigelser.

Mvh. 

• 27-05-2011 15:06

• MrFrank
    • Top 50 Bidragsyder
    • Randers, Danmark
    • Aktiv siden:
      28-02-2011
    • Indlæg 8

Hej Fernando

BWS flytter ikke for privatpersoner længere, hvilket umuliggør den ellers rigtig gode pris.

Er der andre der har fundet noget tilsvarende billigt?

/Lasse