Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Hund med på ferie?

Sidste indlæg 17-04-2008 21:10 af Henrik Dahl. Antal svar: 1.
Side 1 af 1 (2 poster)
Forrige Næste
  • 17-04-2008 20:05

• bfksorte
    • Top 500 Bidragsyder
    • copenhagen, denmark
    • Aktiv siden:
      17-04-2008
    • Indlæg 1

Hund med på ferie?

Jeg er ved at planlægge en ferie enten til Estoril, Cascais eller Algarve, men da jeg gerne vil have min hund med, har jeg været på jagt efter overnatningsmuligheder, hvor hunde er tilladt og det har vist sig næsten umuligt.

Er det korrekt, at det er så svært at finde steder der accepterer hunde? Crying
    Jeg er meget nær ved at give op.

bfksorte

Emner: ,
  • 17-04-2008 21:10

Sv: Hund med på ferie?

Hej bfksorte

Tak for dit indlæg.

Vi samarbejder med både private udlejere af ferieboliger og lokale udlejningsbureauer i Portugal. Vi kan måske være behjælpelige med forslag til ferielejlighed eller feriehus i Estoril, Cascais eller Algarve, hvor hund må medbringes. 

I den forbindelse har vi brug for følgende oplysninger:
    • hvor mange personer er I? (plus én hund går vi ud fra Wink )
    • hvornår ønsker I at holde ferie i Portugal?
    • prisniveau - priserne for leje af feriebolig svinger typisk en del afhængig af årstiden, og i højsæsonen er meget allerede udlejet. Hvad er budgettet/jeres forventninger?

Send gerne en konkret forespørgsel via e-mail til ferie@portugalnyt.dk - så vender vi tilbage til jer hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
    Henrik Dahl

PS: Et udvalg af mulige ferieboliger kan ses på siden: Lej feriebolig i Portugal.

Henrik Dahl
    Portugalnyt
    henrik@portugalnyt.dk

Emner: ,