Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Håndbold landskamp

Sidste indlæg 03-06-2009 17:31 af Rasmus Johansen. Antal svar: 3.
Side 1 af 1 (4 poster)
Forrige Næste
  • 03-06-2009 13:26

Håndbold landskamp

"Danmark skal møde Portugal i to VM Playoff kampe i kvindehåndbold. Kampene mellem Danmark og Portugal spilles i juni 2009, og den samlede vinder kvalificerer sig direkte til VM i Kina i 2009."

Den første kamp spilles den 6 juni i Portugal. Men kan nogen fortælle mig hvor i Portugal?. 

For hvis det er i Lissabon vil jeg meget gerne se kampen.

Er der andre der vil være med til at heppe på de danske piger?

Mvh Rasmus.

• 03-06-2009 17:24

Sv: Håndbold landskamp

Hej Rasmus

Jeg har lige kigget på forbundets hjemmeside og kampen skal desværre ikke spilles i Lissabon. Kampen spilles i Peso da Régua, som vist ligger et godt stykke øst for Porto - så desværre er det ikke så let at komme dertil. Du kan se det på http://fpandebol.sapo.pt/ 

Så kampen skal vist ses på tv i stedet for. Den vises på RTP2.

Venlig hilsen Ole

• 03-06-2009 17:31

Hej Rasmus

Kampen spilles i Nordportugal nærmere bestemt i den lille by Peso da Régua. Der er i øvrigt gratis adgang.

Se mere om kvindelandsholdets kamp på det portugisiske håndboldforbunds hjemmeside.

Kampen spilles og vises direkte på RTP2 kl. 17.00 d. 6. juni 2009.

Uddrag fra hjemmesiden: No sábado, 6 de Junho, pelas 17h00, Portugal recebe a Dinamarca no Pavilhão Municipal do Peso da Régua para disputar a 1ª mão do Play-Off de acesso ao Campeonato do Mundo China 2009. Este jogo tem transmissão em directo na RTP2 e a entrada no Pavilhão Municipal do Peso da Régua é livre.

Mvh

Sean

PS: Ole kom først ;-) ...det så jeg ikke - men nu ligger info altså 2 gange...

Sean
    Portugalnyt

• 03-06-2009 17:31

Hej Ole og Sean. Tak for svarene

Hmm ja jeg kan godt se der er lidt langt derop. Øv

Men ja jeg tror jeg hellere må se den i Tv så.

Der er jo også en fodboldlandskamp den aften Smil

Venlig Hilsen Rasmus