Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

charter/pakkerejse?

Sidste indlæg 11-06-2009 20:51 af Rene Seliger. Antal svar: 5.
Side 1 af 1 (6 poster)
Forrige Næste
  • 07-06-2009 20:31

charter/pakkerejse?

Vi er 2 voksne, vores voksne datter på 19 og vores søn på 12 som gerne vil til portugal men syntes at det er lidt svært at finde en pakkeløsning med fly og hotel til albufeira,vi har søgt ved de store selskaber såsom Star Tour,My travel,fri ferie og Portugal bureauet. Enten er der udsolgt eller også løber prisen op i 27000kr for 14 dage. Er der mon nogen som kan anbefale en billigere rejse arrangør eller måske en sikker måde til selv at foretage booking af hotel og fly.Sidst nævte er vi dog lidt usikrer på hvordan vi griber an. På forhånd tak Rene

• 07-06-2009 21:41

Sv: charter/pakkerejse?

1) Du glemmer at opgive hvornår rejsen skal foregå ?

2) Portugal er hverken Sibirien eller Sahara, og man kan klare sig udmærket hernede med Engelsk, hvis man ikke mestrer Spansk eller Portugisisk.

3) Den billigste løsning er et low-cost-fly til Faro, leje en bil, og derefter finde en lejlighed der passer jer bedst, jeg kan næsten garantere, at der er masser af udbud, dog måske lidt sværere juli og august, men krisetiderne kradser, så der er bedre plads  end nogensinde.

held og lykke

Asger Larsen

Asger Larsen

• 08-06-2009 7:21

Hej Asger. Du har ret mht hvor når vi har ferie og det har vi i uge 30,31 og 32.vel nok de travleste. Vi har ikke været i Portugal før men vi kan da tale engelsk,så måske vil det kun føles som mini Sahara......:) Ja vi har også tænkt på at booke en billig flybillet men føler os måske mere trygge ved at have "tag" over hovedet før vi rejser hjemme fra. Vi må prøve at kaste os ud i det store booking marked og tage chancen tak for hurtig svar Rene

• 10-06-2009 17:17

Hej Rene.

Skal det være Albufeira?

Portimao / Praia da Rocha er vores foretrukne. Jeg forstår godt at du vil have ordnet tingene hjemmefra, sådan har jeg det også - og jeg har rejst til portugal næsten hvert år i 24 år. Her på hjemmesiden er nogle lejligheder i Portimao / Praia da Rocha.

Vi har selv gennem flere år lejet (5-6gange) hos en dansker: Erik Merking på health.dk, det er en super lejlighed, uden den store luxus men funktionel.

Du kan prøve at kigge på lejlighed 303 eller 328 her på sitet.

Praia da Rocha er udemærket, min hustru, som er portugiser og kommer fra Porto området, har som barn altid hørt at det var Stedet. Der er fine strande og måske ikke så dyrt/overrendt som Albufeira men er internationalt.

Flybilletter plejer jeg at finde på flyprice.dk ellers henviser Portugalnyt også til en side.

Billeje har jeg dog ikke prøvet i mange år fordi vi har kørt selv når turen er gået til Algarve, men Portugalnyt har også links til dette.

Jeg håber du kunne bruge oplysningerne.

Mvh.

Robert

Robert

• 11-06-2009 5:32

Tak for dine forslag,jeg vil straks kigge på mulighederne og har håb om at det nok skal lykkedes. Lige nu har jeg det sådan at jeg kunne løbe derned,bare for at komme afsted.Portugalbureauet havde sendt et tilbud på ca.16000 med hotel og fly.Nu skriver de at det er en fejl, og prisen var uden fly.Den nye pris er 29000kr. jeg er lidt sur..... Mvh Rene

• 11-06-2009 20:51

Nu har jeg langt om længe fået booket et hotel på Booking.com,dog med nerverne ude på tøjet ,men jeg fik telefonisk support fra deres kunde service.Nu venter jeg kun på en bekræftelse fra hotellet. Så mangler jeg kun flybilletter. tak for jeres opbakning:) Mvh Rene