Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Flyttefirmaer - igen

Sidste indlæg 21-11-2011 23:07 af Vivien. Antal svar: 7.
Side 1 af 1 (8 poster)
Forrige Næste
  • 16-10-2010 12:56

• Vivien
    • Top 50 Bidragsyder
    • Kbh, Danmark
    • Aktiv siden:
      10-05-2008
    • Indlæg 6

Flyttefirmaer - igen

Hej alle herinde, vi skal til at flytte til Portugal/Lissabon i løbet af efteråret og søger derfor gode flyttefirmaer. Til vores store skræk er der jo herinde nævnt, at der findes en del flytte-svindlere. Vil derfor gerne vide om der er andre bud på troværdige (og billige) flyttefirmaer udover BlueWater Shipping, som jo er den eneste flyttefirma der er blevet omtalt positivt herinde. Har I andre eventuelt nyere erfaring vedr. flyttefirmaer? På forhånd tak ;)
    Vivien & Alda

• 14-11-2010 21:28

• Vivien
    • Top 50 Bidragsyder
    • Kbh, Danmark
    • Aktiv siden:
      10-05-2008
    • Indlæg 6

Sv: Flyttefirmaer - igen

Blue Water Shipping shipper kun for virksomheder. Og det er meget dyrt (synes jeg) andre steder, 8m3 for 15.000 kr ekskl. moms.. Sig endelig til hvis kender til andre. :)
    Vivien & Alda

• 15-11-2010 15:28

Hej Vivien

Flytning over lange afstande er i sagens natur dyrt - specielt hvis der er tale om store møbler/store flyttelæs til Portugal eller Spanien, eller flytninger af værdifulde personlige ting (som skal forsikres) eller lignende.

En billigere mulighed er at anvende en fragtmand. Her køber man i pricippet plads i et 'bur' på en palle som del af en transport, der alligevel en gang om måneden eller to kører til Portugal. Man skal dog nok lade være at sende værdifulde eller stærkt personlige effekter på denne måde.

Vi har kendskab til at tilflyttere til Portugal (med små flyttelæs) har været godt tilfredse med Martin-Shipping i Århus, der jævnligt har en lastbil, som alligevel kører til Portugal. Der er et telefonnummer på hjemmesiden. Man taler som regel med Martin selv. 

Mvh

Sean

Sean
    Portugalnyt

• 18-11-2010 13:53

Hej Vivien,

Jeg kan anbefale dig at bruge TST Transport har selv brugt dem i Nov. 2008 da jeg skulle flytte en masse hjem til danmark, og de var ret billige syntes jeg.

Med Venlig hilsen

Kristian

• 19-11-2010 9:40

• Vivien
    • Top 50 Bidragsyder
    • Kbh, Danmark
    • Aktiv siden:
      10-05-2008
    • Indlæg 6

Hej Sean & Kristian Tak for tippene, jeg undersøger det nærmere. :) Vivien
    Vivien & Alda

• 07-05-2011 17:30

• Cesar
    • Top 75 Bidragsyder
    • Aktiv siden:
      22-04-2011
    • Indlæg 6

Flytning til Portugal Algarve Spanien

Hello!

We are a international removal company with regular routes to Denmark, Sweden, Norway, Finland and all Europe.

We can make full or part loads.

Packing service available.

Storage available in Portugal and Spain.

Contacts us for a free no obligation quote:

César Curado
    Transportes Senhora da Agonia,Lda
    00 351 965653025
    http://www.removalstoportugal.com
    http://www.removalstoalgarve.com
    National & International Removals
    Serviço Completo de Mudanças

..................................................

Vi er et internationalt flyttefirma, der jævnligt kører til Sydeuropa fra Danmark, Norge, Sverige og Finland. Vi tilbyder også flytteservice mellem Skandinavien og det øvrige Europa.

Vi påtager os alle typer flytninger.

Opbevaring af flyttegods tilbydes i Portugal og Spanien.

Kontakt os via ovenstående hjemmeside for mere information og uforbindende pristilbud.

This advertisement has been approved by Portugalnyt.
    Denne annonce er godkendt af Portugalnyt.

• 21-11-2011 22:14

• Fam Holk
    • Top 25 Bidragsyder
    • Danmark / Madeira
    • Aktiv siden:
      16-10-2007
    • Indlæg 15

Ved dekret af 06.06.2011 har Skifteretten i Hillerød taget TST Transport & Flytning ApS under likvidation c/o Thomas Storm Christensen CVR-nr. 31868378 Sagsnr. 3-179/2011 under konkursbehandling efter begæring modtaget den 21.03.2011.

• 21-11-2011 23:07

• Vivien
    • Top 50 Bidragsyder
    • Kbh, Danmark
    • Aktiv siden:
      10-05-2008
    • Indlæg 6

Hej alle, jeg har brugt sinmaletas.com med stor succes, de "flytter" primært kufferter, men kasser a 20 kg & cykler kan de fint flytte til billige penge, de afhenter hos dig og leverer hos dig i DK/Portugal.
    Vivien & Alda