Annoncering
Kontakt os, hvis du er interesseret i at annoncere her på Portugalnyt: info@portugalnyt.dk

Transport Lissabon til Algarve

Sidste indlæg 12-06-2008 16:50 af Per Pilgaard. Antal svar: 2.
Side 1 af 1 (3 poster)
Forrige Næste
  • 21-03-2008 15:38

Transport Lissabon til Algarve

Hvordan kommer man lettest fra lufthavnen i Lissabon til Algarve (gerne Tavira, men Faro er også ok) med offentlige transportmidler. Jeg tænker især på hvordan man i Lissabon finder fra lufthavnen til bussen eller toget?

vh B. Mørk

Emner:
  • 05-04-2008 22:37

Sv: Transport Lissabon til Algarve

Hej B. Mørk,

Det letteste er at tage en taxi fra lufthavnen, enten til busstationen som ligge tættes på eller til Tog station Rossio. Taxi er billigt i Portugal men spørg lige inden da de tager for stk. baggage du har med. Jeg vil mene at til busstationen - som jeg foretrækker - koster det mellem 10 og 15 Euro.

God tur!

Ps Bussen går videre til Tavira hvor du med toget skal af i Faro og gå små 300 meter til busstationen.

Andersen

• 12-06-2008 16:50

• Per Pilgaard
    • Top 500 Bidragsyder
    • Friheden, Danmark
    • Aktiv siden:
      12-06-2008
    • Indlæg 1

Sv: Transport Lissabon til Algarve

Jeg har prøvet det et par gange til Tavira.

Jeg har taget en taxa fra lufthavenen til busstationen i Lissabon og og taget en bus til Tavira, hvor bussen stoppede i busstationen i Tavira meget tæt ved centrum.

Jeg har også prøvet at tage taxa til togstationen, jeg kan dog ikke pt. huske hvilken en. Herfra to jeg IC toget til Faro og fra Faro til Tavira med lokaltog. Jeg kan anbefale at tage 1. klasse og det koster ikke nævneværdigt mere.

Per Pilgaard.