Hej brugere.
Jeg er ansat i en bilforretning, hvor vi hvert år besøger en hovedstad / storby rundt om i Europa. Det har foreløbig ført os til Reykjavik, Oslo, Paris, Barcelona, Rom, Frankfurt, Prag m.m. I år er jeg sat til at arrangere turen, og efter et kig på Google earth tænkte jeg på Lissabon som et oplagt emne. Godt sydpå da vi typisk er henne i sep/okt når vi rejser.
Vi er 8 mand i alderen 27 - 60 år, bl.a. bilsælgere, mekanikere m.m.
Er her nogen der kan give nogle råd om hvad der kunne være spændende/underholdene at opleve i Portugal? Det ville jo være oplagt at se noget motorløb, men alt andet der taler til vores indre drengerøve har også interesse. Vores chef er en gavmild sjæl, så kom også med bud der måske koster lidt penge. Ikke alle drengene har lige god kondition, så da vi sidste år skulle mountainbike 30km gennem Italiens bjerge, afstedkom det en del brokkerier.
Derudover er jeg meget interesseret i at høre om anbefalelsesværdige restauranter. Her tænker jeg ikke bare på dem med lækker mad, men måske også den restaurant der har en fantastisk udsigt, har et specielt show, eller noget helt 3.
Vi skal naturligvis også de traditionelle "must see" igennem. Dem vil jeg naturligvis også gerne høre om.
Vi rejser typisk torsdag tidlig morgen, og er hjemme igen søndag middag.
Håber nogen kan hjælpe.
Men venlig hilsen
Rasmus